Medewerker Customer Service & Sales Support

Jij zorgt voor een gedegen website voor jouw klanten

mbo, hbo
2.000 - 2.500
Zuid-Holland

Ben jij onzeMedewerker Customer Service & Sales Support

en wil je werken inZuid-Holland?

Neem dat contact met ons op of mail je cv.

Als E-commerce Webshop Specialist houdt jij je voornamelijk bezig met het opzetten en optimaliseren van de zowel de B2B als de B2C website, de presentatie van de content op onze websites en de (product)informatie. Je weet data te analyseren en zorgt voor de optimale customer journey.

Als Commercieel medewerker binnendienst draag je zorg voor de accurate afhandeling van binnengekomen orders en vragen van klanten (B2B), binnen de daarvoor geldende doorlooptijden en kwaliteitsnormen.

Op de afdeling ben jij ook het eerste aanspreekpunt voor consumenten.

Je draagt zorg voor de afhandeling van alle door consumenten online geplaatste orders en verzorgt alle bijkomende service, zoals het geven van advies en het beantwoorden van vragen. Dit houdt in dat je werkzaamheden bestaan uit:

  • Het service- en klantgericht informeren en adviseren van klanten (B2B) en consumenten (B2C).
  • Het beantwoorden van klantvragen voortkomend uit telefonische of per e-mail gestelde vragen.
  • Verwerken en controleren van B2C en B2B orders middels het ERP systeem.
  • Opmaken en het verwerken van offertes.
  • Sales support werkzaamheden ter ondersteuning van sales- en accountmanagers.
  • Overige administratieve werkzaamheden.

Het aanbod

  • Een goed, marktconform salaris op basis van opleiding en werkervaring.
  • Volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
  • Een prettige werksfeer in een enthousiast en gemotiveerd team.

Functie-eisen

  • Relevante werkervaring in een vergelijkbare servicegericht functie.
  • Sterk in communicatie en zeer servicegericht.
  • Nauwkeurig en accuraat.
  • Hands-on mentaliteit.
  • Zelfstandig en proactief.
  • Stressbestendig en Flexibel.
  • Vlotte en oplossingsgerichte instelling.
  • Affiniteit met linnengoed/textiel/fashion.
  • Gestructureerd, georganiseerd en administratief vaardig.
  • Uitstekende kennis van MS Office.
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift.
  • Ervaring met E-commerce is een pre.
  • Minimaal 32 uur beschikbaar.
fulltime/parttime
men-24
Als Medewerker Salarisadministratie verloon en factureer je de uitzendkrachten die via TWENTYFOUR 24 Human Resources door onze klanten worden ingeleend. Hierbij zijn de speerpunten kwaliteit, accuratesse en planning erg belangrijk. Met behulp van professionele automatiseringssystemen...
mbo
Schiedam
fulltime/parttime
men-23
TWENTYFOUR 24 Financial Services is een administratiekantoor voor het Midden- en Kleinbedrijf en is actief in heel Nederland. Het hoofdkantoor is gevestigd in Schiedam waar een team van specialisten bedrijven ondersteunt om ervoor te zorgen...
mbo
Schiedam